WebTrends aloitti verkkosivustojen analysointityökaluna, mutta sisältää nykyisellään työkalut myös sosiaalisen median, online-kampanjoiden ja kokonaisten liiketoimintajärjestelmien analysointiin.
WebTrendsin monikanavoiduilla analysointityökaluilla saat kerättyä arvokasta tietoa asiakkaidesi verkkokäyttäytymisestä ja saat täyden hyödyn verkkonäkyvyydestäsi.
WebTrendsin monikanavoiduilla analysointityökaluilla saat kerättyä arvokasta tietoa asiakkaidesi verkkokäyttäytymisestä ja saat täyden hyödyn verkkonäkyvyydestäsi.
- lisää tuloksia: kun ymmärrät millaista sisältöä asiakkaasi tarvitsevat ja haluavat, pystyt luomaan sellaista
- Webtrendsin asiantuntijat auttavat suunnittelemaan ja toteuttamaan juuri sellaiset mittaristot jotka sopivat kulloiseenkin tilanteeseesi
- joustavaa ja turvallista monikanavamittausta ja analysointia yrityksen koosta ja tiedon määrästä riippumatta
- yhdistä analytiikkaa helposti kaikkeen markkinointiisi (email, CRM)